او که ارباب تمام عالم است
 من بمیرم، سر به زانوی غم است

هیچ داری از دل مهدی خبر؟
گریه های هر شبش را تا سحر؟

او که ارباب تمام عالم است

من بمیرم، سر به زانوی غم است


شیعیان! مهدی غریب و بی کس است

جان مولی معصیت دیگر بس است


شیعیان! بس نیست غفلت هایمان؟

غربت و تنهایی مولایمان؟


ما عبید و عبد دنیا گشته ایم

غافل از مهدی زهرا گشته ایم

من که دارم ادعای شیعگی
پاسخی دارم به جز شرمندگی...؟؟ "

اللهم عجل لولیک الفرج...

[ دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ ] [ خادم الشهدا ]
[ ۲ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۲)

علی حقیقی
علی حقیقی در تاريخ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
با سلام

با "انتظار ارجح" در خدمتیم

نضرة الایام
عبد الزهرا
عبد الزهرا در تاريخ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
شرمنده آقا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در انتظارتیم آقا ... در انتظارتیم آقا ...      
   
      عنوان عکس